MeyMeyku tiada lagi..

Friday, January 21, 2011

Tinggal kenangan- Fiera

Prtama kali ku dgr suara mu, sayunya hati ku merindui drimu..wlaupon sdah kta bersua muka, namun aku tlah jtuh cinta..

kini ku tlah jtuh cinta pada mu, suara mu yg merdu membuat aku rindu, alangkh sedih dn kecewanya aku, bila engkau memprmainkan cinta ku..

akan ku renang lautan yg berapi, membktikan kehebatanya cinta ini, tetapi jikalau kau mningal kn aku terhiris hati ini terguris jiwa ini menangis x brlagu..ooh..

kerana kecewa hidop ku merana, pabila ku thu kau sdah brpunya, kau membuat ku prcaya kn mu, sehingga aku ditipu..oohh 

kasihku pimpinkan tganku, menuju mahligai bahgia, kta brsama nikmati ksah cinta hidop bagaikan di syurga ooh..

ku ditinggalkan setelah dilukai, kau membuat ku x mahu bercinta lagi, mengapa syang kau membuat ku bergini, terluka hati ini pabila sbenarnya cinta ku di khianati ooh..

biarpon ombak yg x rubah pntai, kaseh ku x kn hancur berderai, biarpon hari berganti hari dri mu ttp ku nanti,ooh..

kasehku jujur lah pda ku, jikalau kau x cintakan ku, ckup lh sdah kau memprsiakanku pergi lh dari hidop ku..ooh 

kasehku.......ini lh luahan hati dri hati yg terluka.....buatmu kaseh..iloveu 4 ever..ira...maybe aku hrap suatu hari nanti kta dpt bsama kembali..

No comments:

Post a Comment